Pieczona owsianka z owocami

Dzisiaj przygotowałam dla Was pieczoną owsiankę z owocami, którą tak naprawdę można przygotować na setki sposób. Jest to świetna alternatywa dla standardowej owsianki, którą gotuje się na wodzie, czy mleku. Ta wersja jest o niebo lepsza i smakuje, jak owsiane ciasto, więc z powodzeniem możemy ją przekąsić na deser :).








Składniki: (keksówka 18cm)
-1 szklanka płatków owsianych błyskawicznych
-2 jajka
-pół szklanki wody
-5 suszonych fig (u mnie od AGNEX)
-5 suszonych morel bez dwutlenku siarki (u mnie od AGNEX)
-3 łyżki mąki kokosowej (u mnie od AGNEX)
-pół szklanki wiórków kokosowych bez dwutlenku siarki
-2-3 łyżki erytrolu/ksylitolu (u mnie od AGNEX)
-kilka świeżych truskawek


Sposób przygotowania:
-piekarnik rozgrzewamy do 200C
-suszone owoce myjemy, suszymy i kroimy w kosteczkę
-wszystkie składniki przekładamy do miski, dokładnie mieszamy i odstawiamy na 5 minut
-blaszkę wykładamy papierem do pieczenia, przekładamy masę
-pieczemy 25minut, wyjmujemy z piekarnika i studzimy

Smacznego i na zdrowie!

1 komentarz:

  1. Od teraz moja ulubiona przekąska! Owsianka jest OBŁĘDNA :) Nie dość że smaczna, to jeszcze w pracy wszyscy chcieli przepis na to "apetyczne ciasto". Przepis nie jest skomplikowany, więc naprawdę każdy sobie poradzi, polecam :)
    Ja oprócz truskawek dodałam też maliny i czerwoną porzeczkę, przez co całość nabrała lekko kwaśnego smaku.

    OdpowiedzUsuń